Angehängte Grafik: screenshot093.jpg (verkleinert auf 75%)
1
01.06.13 16:09
1
Hofbräuhaus80331
: Auf WO hat einer was gepostet was mir gar nicht
gefällt - um genau zu sein mich höchst verunsichert und ich deshalb mal gestern vorsichtshalber mein Geld hier abgezogen habe - die Gewinne lass ich weiter laufen...
Clean Enviro Tech Corp (OTCBB:CETC) Best OTC Short
This was SPOW and it is a super short. SPOW is a pump, dump and dilute, where ever it goes it will collapse shortly after.
Technical Outlook Short Term: Overbought Intermediate Term: Bearish Long Term: Bearish
Stochastic Oscillator
One method of interpreting the Stochastic Oscillator is looking for overbought areas (above 80) and oversold areas (below 20). The Stochastic Oscillator is 75.2604. This is not an overbought or oversold reading. The last signal was a sell 2 period(s) ago.
Relative Strength Index (RSI)
The RSI shows overbought (above 70) and oversold (below 30) areas. The current value of the RSI is 72.64. This is where it usually tops. The RSI usually forms tops and bottoms before the underlying security. A buy or sell signal is generated when the RSI moves out of an overbought/oversold area. The last signal was a sell 2 period(s) ago.
Commodity Channel Index (CCI)
The CCI shows overbought (above 100) and oversold (below -100) areas. The current value of the CCI is 119.This is an overbought reading. However, a signal isn"t generated until the indicator crosses below 100. The last signal was a sell 2 period(s) ago.
Danke für den Link. Also wenn die Shortis das Teil kaputt shorten bleibt nichts über. Auch sehe ich kritisch, das das Teil nicht die 40 drüben nachhaltig schafft.
Dafür fehlen einfach weitere News mit Fakten, Zahlen, Kunden, Aufträge...
Ich bin echt hin und her gerissen, weil Potenzial sehe ich natürlich auch wenn hier Fakten kommen.
Ich muss mir da heute mal Gedanken zu machen.
Vielleicht mache ich es so wie du. Absichern. Einsatz raus ziehen und Gewinn weiter laufen lassen. Dann kann man eigentlich nichts falsch machen.
Echt krass wie sich die Leute hier verunsichern lassen.Ist doch agr nix bestättigt.Alles nur Scheißhausparolen.Aber muss ja jeder selber wissen was er macht.Werde heute bei den Amis nachkaufen.Viel Glück allen anderen.