STEM CELL- mit STEM CELL gute Kursgewine erzielen

Seite 19 von 50
neuester Beitrag: 20.08.21 09:59
eröffnet am: 21.01.10 14:04 von: brunneta Anzahl Beiträge: 1236
neuester Beitrag: 20.08.21 09:59 von: Bigbqq Leser gesamt: 137175
davon Heute: 33
bewertet mit 12 Sternen

Seite: Zurück 1 | ... | 16 | 17 | 18 |
| 20 | 21 | 22 | ... | 50  Weiter  

02.03.10 17:24
1

4887 Postings, 5471 Tage ridgebackagennix!

http://www.ariva.de/agennix-aktie?kx=s

könnte demnächst was werden. :)
-----------
der gewinner hat viele freunde, der verlierer nur gute!

02.03.10 17:28
1

25551 Postings, 8480 Tage Depothalbierer95 % aller trader sind dumm und verlieren.

das zeigt dieser thread bestens.

wie kann man nur do dämlich sein, und eine aktie (also schrott, der die bezeichnung aktie eigentlich nicht verdient) kaufen, die bei 0,001 steht und fast keine umsätze hat???

und wer ist immer vorn dabei?

brunneta
-----------
gott, vergib uns unsere schuld, unsere gläubiger weigern sich!

jetzt erst recht!! CO2 und spaß dabei !!

"politiker sind nicht an weisungen gebunden, wohl aber an überweisungen"

02.03.10 17:30
1

4545 Postings, 7776 Tage The GoldmanBleib locker

und beleidige die Leute hier nicht, die in diesem Wert investiert sind !
Ich habe sehr viel Zeit und auch Geduld

GM  

02.03.10 17:35

1683 Postings, 5432 Tage Bialik@#452

ich sehe hier nur einen Dummen ;-), ich habe schon einige male hier mein Geld verdoppelt, und halte große Positionen an diesem Wert. Und mir geht es gut :-)
Und diesen Wert als Schrott abzuschreiben, da sieht man wer NULL Ahnung hat. Also gehe in dein Sandkasten und soiel weiter...

Und es wird hier bald eine Kursexplosion geben.  

02.03.10 17:37

25551 Postings, 8480 Tage DepothalbiererIch habe auch sehr viel Zeit und auch Geduld

geanu deswegen würde ich nie aktien kaufen, die unter ,10 notieren.

denn zu 99% sind das müll-aktien.

und das 1 % zu identifizieren, das gut ist, ist fast unmöglich und damit reine zeitverschwendung...;)
-----------
gott, vergib uns unsere schuld, unsere gläubiger weigern sich!

jetzt erst recht!! CO2 und spaß dabei !!

"politiker sind nicht an weisungen gebunden, wohl aber an überweisungen"

02.03.10 17:39

1683 Postings, 5432 Tage Bialikdein Problem ist

du hast wohl zuviel Zeit... und deshalb kannst du keine Aktien kaufen... :-)))  

02.03.10 17:40

25551 Postings, 8480 Tage Depothalbiererwann denn?

"ich bin bei diesem Wert

ganz beruhigt, meine 1000% werden in der nächsten Zeit REALITÄT."

10jahre, 1000 jahre?
-----------
gott, vergib uns unsere schuld, unsere gläubiger weigern sich!

jetzt erst recht!! CO2 und spaß dabei !!

"politiker sind nicht an weisungen gebunden, wohl aber an überweisungen"

02.03.10 17:42

140 Postings, 5434 Tage ZahlemannKönnte das mal irgend einer zusammen gefaßt bitte

übersetzen ?! Danke.
-----------
Die Stunde des Sieges kommt für jeden irgendwann.

02.03.10 17:48

1683 Postings, 5432 Tage BialikIn amiland

ein riesen handelsvolumen heute...  

02.03.10 17:49

25551 Postings, 8480 Tage Depothalbiererwer soll denn den müll glauben??

"ch sehe hier nur einen Dummen ;-), ich habe schon einige male hier mein Geld verdoppelt, und halte große Positionen an diesem Wert. Und mir geht es gut :-)
Und diesen Wert als Schrott abzuschreiben, da sieht man wer NULL Ahnung hat. Also gehe in dein Sandkasten und soiel weiter...

Und es wird hier bald eine Kursexplosion geben."

wann soll denn das gewesen sein??

einfach mal den chart ansehen, dieser schrott hat sich seit ewigkeiten nicht mehr verdoppelt.

ach, habe ich vergessen, den chart braucht man sich ja nie ansehen, wenn man über solche top-invetsments verfügt...;)
-----------
gott, vergib uns unsere schuld, unsere gläubiger weigern sich!

jetzt erst recht!! CO2 und spaß dabei !!

"politiker sind nicht an weisungen gebunden, wohl aber an überweisungen"

02.03.10 17:56

4545 Postings, 7776 Tage The GoldmanDieser Typ

läuft AMOK
bitte rausnehmen aus dem Thread, danke
GM  

02.03.10 18:00

25551 Postings, 8480 Tage Depothalbiererich nicht...;)

aber leute, die ihren eigenen lügen zu lange glauben vielleicht bald schon...;)
-----------
gott, vergib uns unsere schuld, unsere gläubiger weigern sich!

jetzt erst recht!! CO2 und spaß dabei !!

"politiker sind nicht an weisungen gebunden, wohl aber an überweisungen"

02.03.10 18:07

925 Postings, 5843 Tage wlad1979Depothalbierer(in)

bist eine Frau und hast Tage? oder warum so aggressiv?  

02.03.10 18:13

669 Postings, 5270 Tage der pate31hi

habe da mal eine frage:

wieviel aktien hat den dieses unternehmen eigentlich?

oder wieviel ist es den noch wert wenn man den aktuellen kurs nimmt?

DANKE IM VORAUS  

02.03.10 18:42

27083 Postings, 6059 Tage brunnetaForschung Pakt

http://www.bizjournals.com/houston/stories/2010/....html?surround=lfn

http://translate.googleusercontent.com/...xyIasHR1N7XuxZWyrKFg7L6_DcA
-----------
Keine Kauf Empfehlung!!
Wen nicht fähig ist, selber eine Meinung zu bilden und eine Entscheidung zu treffen, darf nicht zur Börse.

02.03.10 18:52
1

4887 Postings, 5471 Tage ridgebackdepothalbierer, bist jetzt auf ignorelist.

wer nicht in einen wert investiert ist, im passenden thread nur rumblökt ohne fakten, hat meine zeit und nerven nicht verdient.

und tschüss!
-----------
der gewinner hat viele freunde, der verlierer nur gute!

02.03.10 18:55

4887 Postings, 5471 Tage ridgebacknachtrag...

ich sehe gerade, dass depothalbierer 80% im talk unterwegs ist. na, jetzt verstehe ich auch seine intension hier alles madig zu reden. der braucht unterhaltung. schön, aber dann bitte nicht hier. danke!
-----------
der gewinner hat viele freunde, der verlierer nur gute!

02.03.10 22:57
1

345 Postings, 5354 Tage .fossile.Final

juchhu! bin meine 500.000 endlich zu meinem 0,001€ EK losgeworden. ziehe nun weiter und wünsche allen hier investierten nur das beste!! irgendwann luchs ich hier nochmal, ob ich richtig entschieden habe ;)
Liebe Grüße!
fossile  

02.03.10 23:44

59 Postings, 5301 Tage an-daVerstehe

auch nicht ganz,was diese ständigen Angriffe und Beleidigungen sollen.Ist ja nicht nur in diesem Thread so. Jeder kann doch für sich entscheiden, wo und in was er investiert. Jeder hat eine andere Strategie. Darüber kann man gerne diskutieren, ich bin z.B. immer interessiert an anderen Meinungen, aber in einem "Plattreden" und runtermachen muss das definitiv nicht enden. Und jeder investiert wohl auch mal in "Schrott", geht man das Risiko aber nicht ein, schwinden auch die Chancen.
@wlad: Nichts gegen Frauen, ja?;-) Weiss aber, wie es gemeint war und vergess es gleich wieder;-)  

03.03.10 10:16

1475 Postings, 5746 Tage Xceccis doch wie immer !

je höher das risiko desto höher der Gewinn ;);) wenn manche dafür keine Eier haben Pech ;);)  

03.03.10 10:18
1

4545 Postings, 7776 Tage The GoldmanKeine Eier

finde ich gut, genauso ist es !
Viele haben keine Eier !
GM  

03.03.10 10:50

1361 Postings, 5553 Tage Braindead0195doch ich

hab zwei







im kühlschrank  
Angehängte Grafik:
eier-25391.gif
eier-25391.gif

03.03.10 12:04
1

4887 Postings, 5471 Tage ridgebackOpinions On Stem Cell Innovations' Latest News

www.PinnacleDigest.com is a performance-driven online financial magazine and investment group with a proven track record. After yesterday's news from Stem Cell Innovations (Pink Sheets:  SCLL | Quote | Chart | News | PowerRating) announcing that the company has signed a Master Services Agreement to provide research and assay services in support of Agennix's talactoferrin program, our team is inviting all shareholders to their exclusive investor controlled forum. Our staff and members have requested that all Stem Cell shareholders join our community and share their thoughts on the company, its development and future outlook. One of the most important aspects when we research for new investments is to understand the sentiment of the current shareholders; that is why we have released this announcement - we want to know your opinion.

Join The Stem Cell Investor Discussion Here: http://www.pinnacledigest.com/company/scll Join PinnacleDigest.com to: Find out if Stem Cell makes it as a Pinnacle Featured Company, Chat with other shareholders invested in Stem Cell, Explain to our investor community what differentiates this company, Connect with investors and professionals in the equity markets, Meet the thousands of investors who have already become members of the Pinnacle community.

What is Pinnacle Digest? Pinnacle Digest is a performance driven online financial magazine which focuses primarily on the resource and technology sectors. We select between 4 and 8 Featured Companies per year and invest in every company we put our name behind. In 2009, on average, the price of the shares for our 7 Featured Companies increased 131%. This percentage average is based on the increase of the price per share of these featured companies from the day our research reports were distributed to our members, to their peak price during our coverage. We welcome all investors to join our online digest today, membership is free.

Register here: http://www.pinnacledigest.com/user/register PinnacleDigest.com is an investment club comprised of over 25,000 members. We use all of our member's insight when selecting our next investment opportunity.

PinnacleDigest.com has no vested interest in the company mentioned herein. The company mentioned in this release has not compensated PinnacleDigest.com in any form to disseminate this release.

This source of information is from an unbiased perspective. If you wish to become a member of www.pinnacledigest.com you will be gaining access to exclusive research articles on specific companies as well as sector analysis on specific industries relevant to the company mentioned herein. Keeping you educated and up-to-date with the market is one of our main goals. Our approach in achieving this goal and our ability to consistently deliver high quality investment material is what defines our business model.

This news release shall not constitute an offer to sell or the solicitation of any offer to buy securities in any jurisdiction.

All material herein was prepared by Pinnacledigest.com (Pinnacle Digest) based upon information believed to be reliable. The information contained herein is not guaranteed by Pinnacledigest.com to be accurate, and should not be considered to be all-inclusive. The companies that are discussed in this opinion have not approved the statements made in this opinion. This opinion contains forward-looking statements that involve risks and uncertainties. This material is for informational purposes only and should not be construed as an offer or solicitation of an offer to buy or sell securities. Pinnacledigest.com is not a licensed broker, broker dealer, market maker, investment banker, investment advisor, analyst or underwriter. Please consult a broker before purchasing or selling any securities viewed on or mentioned herein.

THE READER SHOULD VERIFY ALL CLAIMS AND DO THEIR OWN DUE DILIGENCE BEFORE INVESTING IN ANY SECURITIES MENTIONED. INVESTING IN SECURITIES IS SPECULATIVE AND CARRIES A HIGH DEGREE OF RISK.

PINNACLEDIGEST.COM'S PAST PERFORMANCE IS NOT INDICATIVE OF FUTURE RESULTS. INVESTING IN SECURITIES INVOLVES SUBSTANTIAL RISK OF LOSS AND OUR FEATURED COMPANIES ARE NOT SUITABLE INVESTMENTS FOR EVERYONE.

This release contains "forward-looking statements" within the meaning of Section 27A of the Securities Act of 1933, as amended, and Section 21E the Securities Exchange Act of 1934, as amended and such forward-looking statements are made pursuant to the safe harbor provisions of the Private Securities Litigation Reform Act of 1995. "Forward-looking statements" describe future expectations, plans, results, or strategies and are generally preceded by words such as "may", "future", "plan" or "planned", "will" or "should", "expected," "anticipates", "draft", "eventually" or "projected". You are cautioned that such statements are subject to a multitude of risks and uncertainties that could cause future circumstances, events, or results to differ materially from those projected in the forward-looking statements, including the risks that actual results may differ materially from those projected in the forward-looking statements as a result of various factors, and other risks identified in a companies' annual report on Form 10-K or 10-KSB and other filings made by such company with the Securities and Exchange Commission.

You should consider these factors in evaluating the forward-looking statements included herein, and not place undue reliance on such statements. The forward-looking statements in this release are made as of the date hereof and Pinnacledigest.com undertakes no obligation to update such statements.

CONTACT: Laura Wood, Senior Manager, Research and Markets Fax: +1 646 607 1907 (US) Fax: +353 1 481 1716 (Rest of World) e-mail: press@researchandmarkets.com

((M2 Communications disclaims all liability for information provided within M2 PressWIRE. Data supplied by named party/parties. Further information on M2 PressWIRE can be obtained at http://www.presswire.net on the world wide web. Inquiries to info@m2.com.

For full details on (SCLL) SCLL. (SCLL) has Short Term PowerRatings at TradingMarkets. Details on (SCLL) Short Term PowerRatings is available at This Link.
-----------
der gewinner hat viele freunde, der verlierer nur gute!

03.03.10 13:28

140 Postings, 5434 Tage Zahlemann-und was heist das bitte ??

-----------
Die Stunde des Sieges kommt für jeden irgendwann.

03.03.10 13:33
1

1683 Postings, 5432 Tage BialikAj jajaj

das sind ja ganz tolle Nachrichten, kursexplosion sollte bald einsetzen.  

Seite: Zurück 1 | ... | 16 | 17 | 18 |
| 20 | 21 | 22 | ... | 50  Weiter  
   Antwort einfügen - nach oben