Morgan Stanley cuts chip sector, citing valuation 11.06.2003 13:07 Headlines
Analyst Mark Edelstone at Morgan Stanley lowered his rating on the semiconductor sector to "in-line" from "attractive." He believes fundamentals in the sector are improving, but also feels that the recent sharp appreciation in the stocks have made the reward versus risk profiles and valuations "less favorable." The Phlx Semiconductor Index closed Tuesday up 1.1 percent. The sector tracker has gained 29 percent since the end of March. This story was supplied by CBSMarketWatch. For further information see www.cbsmarketwatch.com.
stimmt, jetzt wo Du es sagst, sticht es mir auch ins Auge, dass die ganze Aktion da sehr Finanzlastig ist...Frage mich ohnehin bei der Betrachtung einer DAx Werte, wann die ersten mal der Verlockung nicht widerstehen können und ein paar Gewinne mitnehmen, Kandidaten gibts da mittlerweile einige...
wer geht denn den jetzt noch in die commerzbank, hvb oder allianz rein? dax muß einbrechen, nur geduld. so eine günstige gelegenheit zu puten, habe ich selten erlebt. mfg, rübe