biz.yahoo.com/e/071116/ckei.pk10qsb.html RISK FACTORS RISKS RELATED TO OUR BUSINESS: WE HAVE HAD LOSSES SINCE OUR INCEPTION. WE EXPECT LOSSES TO CONTINUE IN THE FUTURE AND THERE IS A RISK WE MAY NEVER BECOME PROFITABLE. For the six months ended September 30, 2007 and 2006, we had a net income (loss) of ($2,682,934) and $1,736,744, respectively. For the fiscal years ended March 31, 2007 and 2006, we had a net income (loss) of $3,389,153 and ($4,514,894), respectively. We expect to continue to incur significant operating losses until such time as the volume of heating oil sold increases and/or we add ancillary products or product lines to our business. Der Rest steht im obigen Link. mal sehen ob ich meine 93,86 prozent minus nochmal wieder reinhole, aber bei dem minus??? und vor allem, bei dem prognostizierten minus (siehe bericht) warum nicht, öl wird immer teurer, dann bleibt auch mehr hängen. und ein geschäft wie das von clickable ist mE. in erster linie von stammkunden abhängig - das dauert 2-3-4 jahre. aber die ersten 18 monate habe ich ja schon rumbekommen und den rest halte ich auch noch durch. und 220.000 stück zu 16,25 zu veräussern, macht eh keinen sinn. also dann, bis in ein paar monaten, dann schau ich mal wieder rein. wenn es Clicki dann noch gibt??? diesistkeineaufforderungzuirgendetwas
|