http://www.globenewswire.com/newsroom/news.html?d=166714 Source: Silverado Gold Mines Ltd. Silverado Announces Smarter, Greener Communications Initiative and Invites Investors to Join Email Update List VANCOUVER, British Columbia, June 4, 2009 (GLOBE NEWSWIRE) -- Silverado Gold Mines Ltd (OTCBB:SLGLF) (Frankfurt:SLGL) (www.silverado.com) (the "Company" or "Silverado") is introducing an initiative that will reduce waste, cut carbon emissions, and save money. It's called "Smarter, Greener Communications" and it invites shareholders and potential investors to receive news updates by email. "Our 'Smarter, Greener' program allows shareholders and others to receive important information about Silverado directly in their email inbox, which ensures they won't miss news releases and critical updates," said Aaron Fultz, communications manager at Silverado. "It's smarter because it saves costs for the Company and ultimately the shareholder. It's greener because it reduces paper usage and cuts carbon emissions produced from mail delivery and paper incineration and it can significantly reduce timber consumption." To join Silverado's "Smarter, Greener Communications" initiative, just visit www.silverado.com and click on the "Sign Up for Email Updates" link. As noted on the sign up form, you're information will be kept confidential and you can unsubscribe at any time. ...
bei großem Volumen von ca. 13 Mio. Jetzt wird des Shorties so langsam aber sicher die Muffe auf Grundeis u. morgen wohl sehr positiv für uns alle Investierten weitergehen.
----------- " Was interessiert mich der Bullshit, den ich gestern vom Stapel gelassen habe. Gestern war gestern und heute ist heute". Meine Postings sind somit keine Handelsaufforderung !
was für ein netter Anblick. ich habe gestern bei 0,0161 den PC ausgemacht und mich heute morgen angenehm überaschen lassen. Die "News" von wegen der Green Fuel mailing Liste ist bestimmt nicht der Grund für den Anstieg, da muss es noch mehr geben aber es ist ein guter Hinweis darauf das die Geschichte alles andere als tot ist. Ich habe es immer gesagt, Obama wird sein Wort halten und seine Pläne umsetzen. Ganz sicher...
SWay
: Ach ja-Happy Birthday Thread und Grüße an Grazer
4 jahre werden wir heute alt.
Der Thread und das drumherum hat mir doch sehr geholfen meinen Horizont um ein weiterers großes Stück zu erweitern und wer weiß, vieleicht ist das hier ja auch der richtige Weg der uns zum Shotter führt. ;)
zwei Tage hintereinander solch enorme Steigerungen bei Silverado. Ist ja nen Ding!
----------- " Was interessiert mich der Bullshit, den ich gestern vom Stapel gelassen habe. Gestern war gestern und heute ist heute". Meine Postings sind somit keine Handelsaufforderung !
Gibt es ausser der Pre Studie noch irgendwelche News?