----------- Ich spreche ausdrücklich niemals!! Kaufaufforderungen oder Verkaufsaufforderungen aus! Ich schreibe immer nur meine private Meinung!! Jeder sollte sich sein eigenes Bild machen !!
Lasse den Dreck lieber noch ein paar Jahre liegen. Habe nur Spielgeld drinne.
----------- Ich spreche ausdrücklich niemals!! Kaufaufforderungen oder Verkaufsaufforderungen aus! Ich schreibe immer nur meine private Meinung!! Jeder sollte sich sein eigenes Bild machen !!
d007007007
: ...scheint nun ins Visier der US Zocker.....!?
So sei es...!!
They could be planing some sort of merger ? (also as speculated on the WLS board) with one or all of these logistics companies below ? because they all at the same address on Grant Street and they recently signed the ANNUAL REPORTS for all companies on April 29 2011, only OPTZ updated it's website in May with a new address showing they moved to a new location in MOON Townships PA only 1.7 miles from the PA intl Airport and we have a Moon Logistics registered with Florida SOS Corp, this gives even more speculation on a possible merger IMO, gonna have to wait and be patient